1 april - Oboy, vilket vackert väder!

Underbara dag, underbara vår, kom till oss svenskar som inte längre har några tår. Fyfan va dåligt de va, men våren är på väg folket och jag blir så uppåt, uppåt, uppåt av det! Jag tror det va därför min skrivning för en gångs skull inte kändes som ett fiasko. Japp för nationella i svenska gick av stapeln idag och jo jag blev nog ganska nöjd med vad jag skrev. Fast jag ska inte hoppas på för mycket som vanligt.
Jag och sarah tog oss en riktig långpromenad idag, typ 7 km lång runda! Så otroligt skönt, tror jag gick och log hela vägen. Tänk vad lite sol kan göra ;D Åkte senare till burseryd där de vart lite grillning, mumma säger vi till det! Kvällen har avslutats med den bästa filmen genom tiderna, The notebook!



Har ju praktik imorn så bäst att gå och lägga sig nu! Night.

/linnsanyouknow
När folk är överens med mej har jag alltid en känsla av att jag måste ha fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0