20 april - däjbäj dagar ;D

Vart två galna dagar med Sara. Jösses, jag blir störd med den kvinnan xD haha men åh så roligt jag har! Och igår kväll fick jag äntligen se filmversionen av "Låt den rätte komma in", mycket bra, tummen upp för den!
Trajet närmar sig med stormsteg och gosh va kul jag ska ha ;D Hoppas jag iaf.
Sen är man ju ledig idag och det är ju faktist aldrig fel, har precis vart ute och ridit en sväng på Scotland. Känns att det va ett tag sen man red ordentligt för jag har ont i benen. Men wtf lite smärta har aldrig dödat mej förut!



Sen hoppas jag starkt att Candy ska få sitt föl snart, mycket nära nu folket! Jag orkar inte gå upp mitt i nätterna och hålla koll på henne längre xD haha

Nu ska jag vara duktig och sätta mej och plugga en stund. Yeeay heja mej!

/linnsanyouknow


Utan rädsla finns inget mod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0