30 april - underbara solsken!

Haha redan nu har jag blivit dålig på att uppdatera mej men jösses vad mycket jag har i skolan nu alltså. Projektarbetet ska ju som sagt vara inne på måndag så idag ska jag till skolan istället för att åka till praktiken så att det blir färdigt i tid. Känner att jag är sent ute, som vanligt, men vadå det är väl så det ska vara! Haha och nästa vecka ska jag ha 3 nationella prov, känns ganska tufft men håll tummarna att jag överlever!
Ikväll bär det av till sigges, säsongspremiär (y) Det ska bli mycket trevligt faktist! Och innan åker vi hem till min lilla Jossan<3

Sen har vi ju hunnit med att föröka oss här hemma, lilla bebis som är så otroligt söt. Dock är han än så länge namnlös och vi försöker nu komma på ett riktigt bra namn till den lille parveln!



Och sol blir det förhoppningsvis idag med, det har ju vart helt sjukt underbart väder.
Nu ska jag iaf ta och göra mej lite frukost och sen bege mej till skolan. Tjingeling!

/linnsanyouknow
I needed you to rock my world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0