12 aug - Please, say you forgive

Wollt ihr das Bett in Flammen sehen?, gaah längesen ja lyssnade på den, längesen jag lyssnade på rammstein över huvudtaget. Haha men det har jag gjort väldigt mycket nu, det tycker jag om! Gammal kärlek är bra (:

Va på speedway igår, de va otroligt kul, även fast vissa andra inte tyckte de. Åkte iaf hem efteråt, själv, en ensam kväll på hm vet inte hur länge. De va ganska avkopplande, iaf senare när de andra här hemma äntligen gick och la sig. Jag fick andas ut! yeeay.
Och jag har så sjukt ont i magen nu för tiden, vet ju inte vart jag ska ta vägen när det gör så ont, magkatarr igen? Det hoppas ja dock inte, ska till sjukan nu snart så fort som möjligt iaf. Ta mer prover? Känns inte så lockande... Hjälp!
Nu ska jag iaf ut i stallet och ta in min galne ponny och åka iväg och träna (:

PUSS

/linnsanyouknow


I remember a time I believe was fine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0