16 augusti - Tack lilla hjärtat.

Jobbiga söndagen smög sig på idag, väldigt lättirriterad på folk idag. Don't mess with me today folks! ;P Men Jossan räddade nog mitt liv tror ja, va hos henne i större delen av dagen igår och med fest och skratt som krydda blir det toppen. Träffade nytt folk, vilket var skönt som tusan. Inte för att ja inte vill träffa mina andra vänner, bara det att jag behöver lite omväxling kanske. Kul va de iaf, och btw jag äger på Guitar Hero! Haha
Det är otroligt tråkigt att gå runt hemma hela dagarna. Jag vill genomföra min lilla plan nu men jag vågar inte... Ge mej styrka!

Och när man sitter såhär och funderar lite så saknar man en del människor man inte träffat på länge. Det är synd det som hänt men jag är inte den som ger mej, nej faktist så är jag den mest envisa människa som stått i ett par skor. Och jag tänker inte vara den som hör av mej för det du gjorde, asså jag trodde aldrig att du skulle göra nått sånt. Det fanns inte hos mej, men de gjorde du och det har tagit hårt. Men jag saknar dej.

Åååh Paramore - Misery business - kärlek till den (:

/linnsanyouknow
Do you know you're unlike any other?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0