21 augusti - People always leave.

Egentligen vet ja inte vad jag ska skirva eller hur jag ska uttrycka mej om allt som hänt under veckan. Tänker hålla mej hemifrån så mycket som möjligt om jag inte då är själv hemma. Känns lite tungt, jobbigt och så på alla sätt och vis när jag inte har en aning om hur de kommer sluta eller egentligen har ja ingen aning om vad jag ska göra över huvudtaget. Hem vill jag inte iaf och hem ska jag inte. Jag har fått otroligt dåligt självförtroende.. Tack för den! 

Nu är det så att ja kan inte ens uttrycka allt jag har inom mej nu och då är det illa. Jag vill bara säga förlåt , förlåt, förlåt men de finns anledningar till allt tokigt jag gör nu...

/linnsanyouknow

But could you walk and talk at the same time?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0