23 augusti - Isn't it ironic?

Förfesten med kräftskiva, tacos, alkohol med mera blev lyckat som fan, dock blev jag kanske lite väl borta igår. Men vill ändå tacka alla för en toppenkväll!

Måste också få säga lite förlåt, ibland vet ja inte riktigt vad det tar åt mej själv. Har skjutit upp alla problem och sen kommer allting ifatt mej på en och samma gång. Det slår tyvärr slint i skallen på mej då. Men jag försöker bara göra rätt och då blir det fel, så jag har bestämt att jag ska sluta försöka ställa saker till rätta. Det får ta den tid det tar eller så är det bara att skita i skiten!

Jo sen är det så att jag ska försöka få ett jobb fort som fan för då kommer jag flytta hemifrån direkt på en gång. är det! Jag ser fram emot de iaf.

Aja ska sätta mej framför tvn nu, har inte mått bra alls idag alltså. Med tröjan ut och in och byxorna bak och fram när man vaknar visar vilken hård kväll de va! :*

/linnsanyouknow
Oh, how quickly life can turn around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0