25 augusti - The hjärta och smärta.

Klockan är elva på kvällen och jag är dödstrött ! Vad hände där liksom? Vaknade dock kanske tidigare än vanligt men nej detta va udda för min del, haha och bäst idag när Lina ringer och väcker mej för att fråga vad man gör på arbetsförmedlingen. xD Lilla flicka. Man söker absolut inte jobb iaf. Och jag har liksom beslutsångest just nu, inget ovanligt så men nej att handla kläder med bara en viss summa pengar är det jobbigaste som finns. Blir tokig va! Tränade också med Scotland idag, åh min duktiga lilla pojk vad han är rolig. Asså nej den kan man aldrig vara arg på. Gick verkligen skitbra, vi börjar komma igång igen nu! WHOOOP!
Satt barmvakt igår, lika trevligt som vanligt.

Dock håller jag mej fortfarande hemifrån, hej befrielse. Att en del är duktigare än andra på att såra folk de visste ja men nu har de gått över gränsen på riktigt. Äckliga människa...

I try to be all that you need
Try to not ever let you down
still I can see it in your eyes
Not good enough

Nähe om men kanske skulle sova lite, ska ju faktist upp en sväng och jobba imorn, eller när jag tänker efter har jag en massa ärenden, jaa ja de fixar jag!
Förlåt.

/linnsanyouknow

I'm seconds away from breaking apart.

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag tycker nog minsann att det är dags för dig att komma hit snart, så vi kan titta på någon serie och äta ben&jerrys! <3

2009-08-26 @ 10:33:18
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0