26 augusti - Jag är en aggressiv bilförare!

Och jag får faktist vara det, för det finns så jävla många nötter där ute som inte borde få ha körkort alltså. Skulle köra hem idag från min moster eftersom jag har vart otroligt duktig och vart och städat hos dom idag. Brum brum körde ja där på en HUVUDLED i atorp, körde en jävel ut från ett stopptecken, ah jo hon hade ju stannat och tittat åt ett håll men den idioten glömde titta åt andra hållet. Sen när hon såg att ja kom där fortsatte hon köra ut, hon stannade ju inte direkt. Alltså det är sånna här människor som gör mej irriterad på riktigt. Så nej mina kära vänner, klaga inte på min aggressiva bilstil för den får jag faktist ha! Och där med basta.

Red ner till sjön med Scotland innan, asså han är ju så mesig så det är skrattretande :P Ja vågorna plaskar så farligt va, men i kom han till slut och jaa kallt va de minsann!
Ensam hemma hela helgen, för en gångs skull kan ja komma hem och veta att jag kan vara hemma. Det känns ju bra. Hmpf.

Nej nu ska ja se ifall den galna kvinna på gäddvägen vill umgås med mej lite ikväll!

/linnsanyouknow
Whatever it was, I'm sorry for not being myself.

Kommentarer
Postat av: Frida

ne, men kanske den glada kvinnan på tråddragerivägen.

2009-08-27 @ 15:03:27
URL: http://fridaaxelson.blogspotcom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0