28 augusti - And it's coming closer.

Always love med Nada Surf är en helt underbar låt (:

Sitter här hemma i min ensamhet och jag vill lova att det är otroligt skönt. Har lekt med Frida idag och igår kväll och vi hade ju faktist ganska trevligt igår med vackra stämmor av katter där bak i bilen, ja ibland blir man rädd va de galna kvinnorna hittar på men jag gillar de! Galenhet är super. En lättnad slängde sig ju faktist över mej idag för jag har tagit itu med ett av mina problem som har bekymrat mej en längre tid, vissa människor älskar man mer än andra, tänk att vi verkligen satt i två och en halv timme och pratade om vad som har hänt i våra liv under 6 veckor. Unbelievable! Vissa saker börjar falla på plats mer än andra men inget kommer bli som det var förut och det gör mej lite nedstämd, hm besviken, orolig, jaa också lite lättnad har kommit fram fast jag vet inte varför.

Imorn är det sigges som gäller och jag ska vara långt ifrån den här världen, förfest här med kubb och grillning, kan bli spännande som tusan!

Nu ska jag faktist pallra mej i säng för jo juste, igår köpte jag ett nytt ljudkort till min dator så nu kan ja äntligen kolla på film igen MED LJUD. Inte att leka med alls så nu ska jag fortsätta pressa One tree hill tills jag somnar (: Natti älskade människor.

/linnsanyouknow
Hate will get you everytime.

Kommentarer
Postat av: Josefine

<3

2009-08-29 @ 10:35:43
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0