31 augusti - That's just the way it is

Idag när jag va ute och red var det en sak som slog mej, Jag är gammal. Jag får inte tävla ponny mer och så när någon frågar, ja tävlar du med dina hästar? Nej jag är för gammal. Det låter sjukt som fan! Asså jag ska inte börja grubbla över sånt här men det låter faktist som man är typ mega gammal fast egentligen är ja väl inte de?
Äsch,

har lämnat in min jobbansökan till Langley idag, tycker det blev riktigt bra. Får se vad dom tycker nu då (:

Och jag har verkligen kärat ner mej i One tree hill och asså mer än förut och då är det asså totalt helt nerkärad, kan inte sluta titta på skiten. Eller jag får ju inte kalla de skiten för det är ju totalt bäst.

Imorn tänkte jag faktist ta vara på tiden lite mer än jag gjort idag, ska göra lite nytta så ja kan få mina älskade skor som jag suktat efter så länge. Me like! Ska även träffa lite flickor imorn på kvällen med tacos och grejor, "Knytkalas" kallas de visst. Blir många sånna denna veckan ;D Men jag tänker inte klaga.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla mer Oth, underbart!

/linnsanyouknow
How will you feel when there's no one?

Kommentarer
Postat av: Josefine

På fredag, på fredag! ;)

2009-09-01 @ 10:45:51
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0