4 augusti - Sömnpratare AHA!

Ja, jag har börjat prata i sömnen nått så fruktansvärt, det är ju helt sjukt va. Men det är tur att man kan roa andra omedvetet ;D
Sigges i lördags va riktigt sjukt kul, träffade så otroligt mycket folk som jag inte träffat på typ jättelänge. Hade en riktigt rolig kväll så tack alla som gjorde den till den kvällen det blev.
Idag har jag iaf vart otroligt duktig, ridit två hästar, vart på arbetsförmedlingen och vart och simmat. Jösses vilken dag, jag kommer iaf sova gott i natt ;D
Nähe det var väl allt för idag, funderar på att dra iväg en sväng till sjötofta men får se vart kvällen bär mej,

PUSS PÅ DET

/linnsanyouknow
It seems I found the road to nowhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0