5 augusti - I'm holding on to all I think is safe.

Kalla mej falsk, bara gör de, snacka skit, bara gör de för det vet jag ju att ni gör. Men ärligt talat finns det så mycket annat som är viktigare för mej att bry mej om och det gör jag nu. Ni har behandlat mej som skit och det ni har gjort, ehm det gör man verkligen inte så tack och hej, och ni behöver aldrig mer höra av er igen!

Även denna dag har jag ju vart otroligt duktig, ridit scotland och han är ju rolig den ponnyn, vi mötte liksom en röd moppe fara i skogen idag, han tyckte de va lite väl oväntat och vände hemåt på en femöring. Men starka linnsan satte minsann emot med de krafterna i armarna som finns kvar och han fick snällt vända tillbaka :) Han är rolig min ponny och jag tycker om honom! Min stora irländska kärlek. Städade även en del av huset idag och ja det behövdes, ska den andra delen imorn, jag ska aldrig skaffa större än ett hus eller lägenhet som är enplanigt, det är ett som är säkert. Sen när jag inte hade något att göra åkte jag och hälsade på lilla frida i ss. Jag blir glad av den lilla flickan för hon är då alltid glad. Jo vi fick lite tråkigt och tänkte att vi gör något helt oväntat, vad gör vi om vi inte åker till Ullared? Som vi faktist gjorde, hittade lite smått och gott iaf. Det gillar jag! Men det gör dock inte mina föräldrar, nej aldrig gör man något bra, det är tacken!

Nej eftersom jag har en sådan hemsk huvudvärk ska jag nu faktist krypa ner i min varma sköna goa säng.
GODNATT
/linnsanyouknow


We were one, we were all, we were the only.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0