6 augusti - Grattis kvinna (:

Måste börja med att säga grattis till min lilla kvinna erica, äntligen är hon arton, vet ni vilken lättnad det är för mej, nej antagligen inte. Nu får hon springa sina små ärenden själv,  slita ut sitt eget leg istället för mitt och snart kanske jag slipper köra runt på henne också. Ja vet ni, det känns som himmelriket vill jag lova. Men körkortet har hon dock inte i handen än... Men sen när det kommer då ska hon jävlar få köra på mej! Haha

Iaf så är vi precis hemkomna från borås, vi va ju tvugna att kolla läget eftersom de är typ ah speciella händelser där på torsdagar som gör att det är väldigt mycket folk ute. Hujeda mej. Träffade ju även erica då som inte va lite på lyset. Hon va taggad till tusen. Jösses den kvinnan! Körde hem kvinnorna som var med mej och klart när jag kör själv där på vägen hem från sjötofta kör jag på en hare :( Ja en liten tår i ögat fick jag allt. Bert blev stendöd för jag körde verkligen rätt på honom.. Aja inget att göra åt alltså.

Åh måste även berätta att jag höll på att flyga av min lilla treåring idag när jag för första gången skulle galoppera på henne. Haha hon bara stack och började bocka och jag klamrade mej fast och satt bara och skrattade, nått fel är det nog på mej va.. Men jag tyckte det va roligt ;D Älskar dessa unghästar!

Men nu är klockan alldeles för mycket och jag har verkligen vänt på dygnet något så fruktansvärt och det får jag allt ta och göra något åt. Night!

/linnsanyouknow
Now, I'm a stranger in your eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0