8 augusti - I tried to read between the lines.

Måste bara få blogga lite snabbt idag ;D Har vart otroligt duktig idag och vart och handlat och donat, sedan åkte jag och Lina till sjön med gummibåten och paddlade ut till sjöss. Att ligga där och steka va riktigt härligt faktist. Lite färg hann man få. Ikväll bär det av till, ah vem vet egentligen. Mycket idéer nu så får se vart vi hamnar.

Igår tog vi med oss Josse och Erica och åt på Chili thai, mm mums va gott de va men jösses så mätt jag blev. Sen blir jag så ledsen och besviken på vissa människor. Det finns något som heter att vara tacksam men nej en del tycker väl det är överskattat men nu är det så att jag minns ganska bra och sånna här saker sätter sig fast ganska länge och nej jag tänker inte glömma hur jävla dåligt vissa beter sig. Måste vara jobbigt att försöka vara en annan människa med andra människor. Men förresten jag ska inte lägga mej i.

Nu ska jag iaf fortsätta göra mej iordning för om 45 minuter kommer Lina och hämtar mej (: Bye fuckers!

/linnsanyouknow
Your eyes are the brightest of all the colors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0