11 december - ERIK FTW!

Exakt vad det är. Har suttit ikväll och tittat på idol med flicksen och käkat tacos och ärligt så är jag helt betagen av vilken helvetes härlig röst Erik har asså. Helt sinnessjukt vilken röst. SJUUUUKT. Så blev ju då ganska glad att han vann, tycker om Calle med men Erik har verkligen det där lilla extra. Rockpojk på hög nivå! Ååååh. Sen när han skulle sjunga vinnarlåten igen blev ja lite putt. För då kommer hans flickvän upp på scenen och förstör hela det där magic moment som va där. Hallå va hon tvungen att stå där och tro att de var åt henne han sjöng. Då satt både jag och Lollo och blev lite så smått irriterade. Ja ja kul för henne att hon fick visa upp sig, blabla.
Imorn blir de parken och då ska jag vara go och glad kvinna ;D Helgen bjuder även på julbord på söndag, hur detta nu ska gå men de löser jag! Haha men ska jobba imorn och upp om sex timmar så bäst att jag kryper ner i sängen nu så jag får lite sömn i kroppen. Puss på erik denna kväll för att han bidrar med en sååå underbar röst.

/linnsanyouknow
You can never trash me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0