15 december - 9 dagar kvar.

Har faktist börjat min nedräkning till julafton nu. Asså de känns inte som julafton snart för det har alltid vart jullov innan julafton förut och jullov har jag sett som en belöning för mitt ibland så slitsamma arbete i skolan men i år då? Jag ska minsann komma på något som ja kan belöna min ledighet med. Men vad återstår att se. Idag har vi fått våran bastutunna och badtunna, härligt! Och den ska jag minsann inviga så fort de ges tillfälle och allt är färdig kopplat hit och dit. Och igår när jag låg i sängen och verkligen inte kunde sova vilket jag haft problem med i flera veckor nu bestämde jag mej för att börja ett nytt sunt liv efter nyår. Så jag ska börja träna, gå upp tidigt och äta massa bra mat. Och jag ska lyckas! ;D
Btw, parken i lördags typ sög. Eller kanske inte riktigt men det var inte roligt iaf.

Imorn ska jag upp tidigt för att ta mej en springrunda i de farliga skogarna här ute på landet och sen ska vi träffa människorna på personal blabla nånting och på kvällen ska jag åka till stackebo och rida bella. Det va liksom inte igår jag red henne och sen blir de träning för Micke med henne på torsdag också och det ska bli spännande. För det är ju tyvärr så att min gamle man har gått och skadat sig igen och min lille bebis har fått en välförtjänt vintervila så på hästfronten är det ganska lugnt nu (: Även de måste ju vila ibland. Så godnatt säger jag här från frågebo! :*



/linnsanyouknow
The same deep water as you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0