2 december - Charmiga pojkar är farliga pojkar

Det var vad jag och Jossan kom fram till innan iaf ;D Åh jösses va snygg Jesse Williams är i Greys anatomy. Man blir ju alldeles kär, mums! Alla dessa snygga människor som är med i alla serier på tv. Det vimlar ju av dom men vart i hela friden är dom i det verkliga livet. Hallå, hoho kom fram kom fram pojkar små, vi bits inte, vi vill bara ha en munsbit eller två ;D Haha
Och vi har faktist kommit in i december nu kära människor. Alltså inte långt kvar till jul och det är så att jag älskar faktist julen, eller jag älskar den perfekta julen. Då inkluderar, julgran, god mat, julklappar, kyla och SNÖ. Viktigt som sjutton men som vanligt kommer den lagom till man inte vill ha den alltså typ februari. Käre gud i himmelen gör så vi får snö till jul, blabla och massa annat skitsnack. Det skulle vara den bästa julklappen i år, att få lite snö på självaste julafton. Vi får väl se.
Nu ikväll har ja suttit och lyssnat på musik och funderat lite, vilka konstiga låtar man kan göra alltså. Ta liksom låten "Toarulle", ofta man sitter och tänker på toarullar när man ska skriva en låt. Typ som jag skulle sitta här nu och tänka på mina gardiner som hänger i fönstrerna och sedan göra en låt om dom. Jag tror inte det va!

Men nu ska jag duscha och sen kolla på film för jag är faktist ganska trött, inte så konstigt kanske när jag ridit alla tre hästarna idag och hållt på och greja i stallet hela dagen. Det är så mycket mysigare att göra det när det är lite kyligare men desto kallare om lår och rumpa! Men jag biter minsann ihop. Puss på rumpan och godnatt.

/linnsanyouknow
You've got a smile that could light up this whole town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0