21 december - 3 dagar kvar.

Har haft fullt upp hela helgen, och de va ett tag sen som de va så mycket iaf :P Men I fredags va jag i borås och kollade på Avatar, asså sjukt bra film! Det här med blåa gubbar det kanske är något som blir vanligt i framtiden. Tufft. Men den är lätt värd att se och jag skulle kunna se den igen för den va så bra. Haha! Sen har jag åkt hit och dit hela helgen men nu har vi äntligen skickat in papprerna på Dogge och hans namn blev nu då Theodore. Gulligt tycker jag och passar min lilla just nu men vi får väl se när han blir stor, då kanske han inte är så gullig längre. Kommer få en mega stor bjässe för tusan! Och mer om hästarna så va jag på clear round igår med Bella mitt lilla hjärta och hon va så duktig asså, hoppar som den stjärnan hon föddes till. Blev riktigt glad faktist! Och idag åkte vi en runda till jönköping för att fixa de sista innan jul och där va de minsann Ibiza på riktigt. Va så varmt att man fick ont i benen och tappade känseln i röv och fötter, fascinerande!

Nog om det, nu ska jag mysa ner mej i min kära säng med två täcken och en filt, underbart. För jag är inte så van att gå upp klockan sju så är ganska trött nu måste ja säga. Over and out!

/linnsanyouknow
Don't blame it on my heart, blame it on my youth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0