24 december - God jul.

Ännu en julafton har passerat och jag är verkligen sjukt nöjd över vad som fanns i klapparna ;D Men som vanligt blir de en massa mat, jo visst den är otroligt god men de känns ju som man äter hela tiden. Så mycket man äter på julafton gör man typ på en månad i vanliga fall. Varför ska de vara så mycket? Och allt är ju så himla gott, eller nästan det här med sill har jag aldrig förstått mej på. Varför äter vi det både på julen och midsommar? Kunde de inte valt en av högtiderna, nej nötterna kunde väl inte bestämma sig ne. Men som sagt har fått mycket av det jag ville ha - One tree hill box, underställ, nya ridskor, babyliss plattång (som jag suktat efter i flera månader), sims3 expansionspaket + 1500 kronor! Så då vill jag bara säga god fortsättning till alla där ute! Imorn gör vi parken osäkert, möt oss där i dimman.

PUSS


/linnsanyouknow
Tala sanning så slipper du komma ihåg vad du sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0