8 december - Morgan på lagret är stekare!

För igår blev det en tripp till Ullared för att köpa lite julklappar. Trodde jag, blev väl typ mer till mej själv än julklappar och det sved minsann i plånkaboken. Men jag ska nog överleva denna månaden också. Men inte nog med att jag slösade pengar, Morgan var ju ute i butiken och spatserade. Och som jag började skratta men vet knappt varför men ah jösses denna Morgan va. Han var så lycklig denna man och det var så många som kom fram och pratade med honom. Jag undrar om han får något gjort på jobbet nu för tiden ;P
Så med bara ett par julklappar kvar att köpa känner jag mej för första gången ganska lugn innan julen. Ingen ångest eller stress med att köpa julklappar. Det är sååå skönt. Men samtidigt är man väldigt rastlös på dagarna och det stör mej. Och jag tycker liksom så att om man lagt ner tid på att få ihop ett mejl och sådär till någon man söker jobb hos kan de väl svara så man säkert vet att de har fått de. Nej men det går ju inte. Så nu ikväll har jag slutat hoppas. Fy fan!
Idag åkte ju Wilma med, lite smått sorgligt för nu kommer ja inte få så mycke sällskap i stallet och så men jag får väl helt enkelt vänja mej igen.

Men nu ska jag mysa lite med min kära kudde och kolla på andra avenyn för imorn ska jag prata med björnen på arbetsförmedlingen och se till så ja får lite pengar denna månaden. Love it!

/linnsanyouknow
The search for something more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0