12 juli - Rädda min rädda själ!

En till vecka gången med jobbet (y) En vecka kvar, dock är jag ledig imorn eftersom de inte va så mycket att göra då men tisdag är det full fart igen. Och jag ska bo hos db denna veckan, och ja säga vad man vill men det blir riktigt bra!

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mej, massa tankar som kommer upp igen och jag är kluven som fan och riktigt jävla förvirrad. En vacker dag kommer jag förvirra bort mej i mej själv och försvinna!
Det var inte meningen att de skulle bli såhär, vill göra detta på mitt eget sätt, utan att folk lägger sig i, visst säg ni att ni bara försöker hjälpa mej att förstå men det är ju det jag inte gör. Det borde inte få vara så här svårt va? Just nu ställer jag mej själv så otroligt mycket frågor, vad är rätt och vad är fel? Finns inget rätt och fel, bara ett inre som säger hur jag ska göra och helt seriöst så är jag jätterädd.

Nu ska jag äta chokladbollar tillsammans med en bra film, tjingeling!

/linnsanyouknow


What if I wanted to break?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0