13 juli - You're a liar, you're a cheater, you're fool

...Well that's just like me yoohoo, and I know you too.

Säger då de, fyfan va mycket bråk det är här hemma, ska bli otroligt skönt att spendera veckan med db
Och jag taggar Falsterbo som sjutton. Det ska bli otroligt kul, komma iväg till en helt annan plats med helt nya människor och få helt nya intryck och vänner. Och just nu vet jag inte vad som ska hända framåt, helt sinnessjukt. Jag kommer snart bli galen dessutom. De jag trodde stog mej närmast sviker och beter sig allmänt skit. Allt den senaste tiden har fått mej att tvivla, att lita på folk är inte att tänka på längre. Tyvärr är det så, och då är det någon som säger, men jag då? Och nej, jag svarar inte.

Nu glider vi i sommartider!

Nu ska jag iaf snart åka till Värnamo för den sista jobbveckan. ;*

/linnsanyouknow
Mr Perfect don't exist my little friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0