15 juli - The most important..?

Har vart hos anders idag efter jag slutade jobba. Milda makter vad skönt det har varit. Måste ju se till så att han överlever här, städa och dona, ja jistanes. Men tacos fick vi ihop iaf och det var otroligt gott, som vanligt. Jättelängesen man åt de liksom ;o
Sen ni, har jag lirat Guitar Hero som sjutton, börjat spela på hard nu, åååh herregud så snabbt de går och mina fingrar är allt lite slitna nu xD Men kul vart de.

Och jag har haft otroligt kul idag, speciellt när erica angav mej som hennes mamma på facebook, och det står verkligen, Barn: Erica Leandersson och Mamma: Linn Härestrand. Inte att leka med alltså. Jösses vi dog nog båda två.

Egentligen har jag inget vettigt att skriva överhuvudtaget, jag vill jobba färdigt, är otroligt drygt nu faktist. Men jag tänker att jag bara har två dagar kvar sen är det semester som gäller ;) Haha! MMM älskade långa semester!

IdiotIdiotIdiotIdiotIdiotIdiotIdiotIdiot och egentligen vill jag hata dej!

/linnsanyouknow

Look deep into yourself before you blame all others.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA Morsan bloggar !

2009-07-16 @ 00:05:16
URL: http://ericaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0