22 juli - "Come break me down"

Det är otroligt skönt att vara hemma själv, man går osh strosar och gör som man vill och tar dagarna som de kommer ;D Mitt nästa liv ska bara bestå av sånt. Men har ju faktist ridit idag och ja jag har saknat det en del tror ja, har vart ganska lågt med intresset för det ett tag men nu börjar de kännas som vanligt igen. Får se hur länge det håller nu då.

Har faktist träffat Mimmi idag och det har vart jättekul, behöver träffa henne oftare tror jag ;D mohaha

Haha sen ikväll har jag liksom bara drygat och gått mellan tvn och datorn hela tiden, älskar detta livet fast blir så förvirrad angående framtiden alltså och det är påfrestande som fan ;o och sen kommer folk och säger, lalala livet är underbart för det går som på räls och hej å hå. HAHAHA nej det gör det verkligen inte, asså, jag har gått ur skolan helt och hållet liksom, 12 år rättare sagt och jag vet fortfarande inte vad jag vill bli. Klart man blir deprimerad när folk bara woooho jag ska göra det och det. Så kommer jag, den mest förvirrade människan på jorden, heheheheh vad händer med mej? Ååh nu drog jag en sådann otroligt djup suck men
det är tur att jag har Tiffany Persson som livar upp stämningen här i skärmen, och nu måste jag verkligen sova för nu vet jag knappt vad jag skriver längre.

Åh juste, måste ju skriva de ja fick av Erica (vettefan va de va bara);
Armend: Jag vlli tack för du fanns för mig fö rdu finns inte länger här eyy
Asså va liksom? Nu ska inte mitt huvud grunna mer över detta utan nu säger vi puss&kram&godnatt!

/linnsanyouknow


Look in my eyes, your killing me, killing me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0