31 juli - sommaren -09

Ja den här sommaren har faktist vart ett äventyr för mej på alla sätt och vis, både bra och dåligt. Och än är det faktist inte över, dom säger ju att det blir varmt i augusti och skulle det nu bli det skulle jag bli otroligt glad! För det behöver jag nu.

Dagarna i Hävla va väldigt roliga och tänka sig så har faktist jag fiskat (y) Yeeay! Finns bilder på från denna resa på Facebook.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, ska färga om mitt hår idag, se om det blir bättre. Sen funderar jag på att åka med frida imorn när hon ska tävla i Skene, måste upp så jävla tidigt bara xD haha men det klarar jag nog.
Regnar gör det ute iaf, jag som hade tänkt rida en sväng så jag får väl stå och vänta tills de blir uppehåll. Tjena!

/linnsanyouknow
Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0