5 juli - Kvinnofixarna.se

Jobbjobbjobb, men jag tycker om de, fast värmen tar nästan död på mej. Det får faktist bli lite svalare de kommande två veckorna men sen kan de gärna bli varmt igen ;D Helgen har vart hektisk, jobbade igår och sen vart de full fart i SS. Körde hit och dit, ja varför körde jag egentligen? Jo jag kände inte för att dricka, så enkelt är de, dessutom har jag ingen lust att vara bakis när jag jobbar ;) Stabilt, nej?

Nu blir det jobb hela veckan iaf och kommer väl hem antingen fredag kväll eller lördag eftermiddag, sen vad som händer till helgen återstår ju att se, fast jag är väldigt sugen på att gå på bio :) JAG VILL, JAG VILL! ;D haha'

PUSS PÅ'T

/linnsanyouknow
Jag intresserar mej inte i sånt som inte har någon mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0