11 juni - här kommer sommaren?

Ja inte riktigt kanske, det är ju otroligt kallt ute för att vara sommar eller? ;o Strunt samma, de blir nog bra med det, bara det blir fint väder över midsommar är jag nöjd för då är det öland som gäller.

Sen är det ju de då som klagar över min uppdatering, ehm det har vart väldigt mycket nu med student och bal och allt möjligt. Men nu borde jag ha tid lite oftare iaf. Sen måste jag ju bara nämna det med att min student blev ju otroligt lyckad och jag är så glad och tacksam till de som gjorde dagen så fantastisk. <3

Och så är det ju så då att jag vill få ur mej lite grejer som ligger och tynger, eller inte tynger men gör mej väldigt fundersam. Det här med att ha fördomar om folk, är det bra eller dåligt, ja jag kan då inte komma fram till de rätta svaret men lite både och kanske? Tänk vad vi gör för våra nära och kära egentligen, och vad vi offrar för att inte förlora dom. Det gör mej väldigt ledsen hur en del människor kan förändras på så kort tid, ena stunden har man dom där och nästa stund flackar dom runt och man vet inte vart man står i deras ögon.. En sak är säker och det är att det är tur att jag har min Jossan att prata om sånt här med för den lilla människan är otroligt viktig för mej! <3

Jag vet en sak och det är att den här sommaren kan gå hur som helst, bra eller dåligt, ja det återstår att se :) Kommer inte bli som någon annan iaf.

Nu ska jag iaf försöka få tag på Sofie så vi kan hitta på något rolitgt! Puss på det!

/linnsanyouknow
From a whisper to a scream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0