13 juni - älskling, håll mig hårt.

Ensam och övergiven, inte riktigt för jag har ju Kent. Vill säga ett eller flera förlåt till dem ja kanske har sårat den senaste tiden, men ni har sårat mej lika mycket. Ni har fått mej att tvivla, att känna mej svag, ni tar mej för given och då måste jag bara säga ifrån. Funderingarna är dumt nog väldigt många, man gör bara så många dumma saker och jag vet att jag ångrar dem efteråt men just för stunden känns det bra. Snart kommer du suddas ut. Största lögnen i år!
Vill hitta tillbaka till den lilla tryggheten som en gång fanns där.

Än fanns det tusentals tårar kvar
Och de var mina att ge vem som helst.

Dagen då jag inte har haft någon ork till någonting alls.

/linnsanyouknow


Jag kan få dig när du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0