14 juni - Ja, vi var alla en gång små.

Måste säga att den här helgen har vart en lite sådär småknepig eller konstig helg. En sån helg man inte riktigt fick bukt med. Ja jag ska nog inte skriva alla konstiga ord jag kommer på, annorlunda dårå. Känner mej så otroligt trött och hängig och huvudet känns överbelastat som fan ;o Men ny vecka ger nya möjligheter och imorn ska jag börja jobba, kan bli ganska bra, nytt folk blir de iaf, yes det är jag och alla snickare nu ;D haha jösses hur ska de gå!

Jag är taggad som tusan inför öland nu alltså, dock vet ja inte hur de andra är nu, asså igår fick jag mej ett gott skratt, aldrig har jag tänkt på att pojkar faktist också snackar skit. Och det är inte lite heller, nej tänka sig så  är det nog mer än när vi tjejer sätter igång. Unbelievable! Men roligt va de att lyssna på iaf.

HELGENS DISS: Att två står och sparkar på en som ligger ner va de mest fegaste jag sett i hela mitt liv! (ja linnsan är riktigt arg pga av de)

Nej nu blir de sängen så jag orkar upp imorn. Godnatt!

/linnsanyouknow
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0