16 juni - RAP DAS ARMAS

Ja den låten gör mej jätteglad, jag börjar dansa och ha mej så fort jag hör den ;D Pepplåt - yees maa'm!

Imorn är det ju då Öland som gäller och jag är otroligt pepp men också smått oroad hur detta ska gå, ja folket det märker vi och efter denna otroliga resa ska jag ge en utförlig rapport.
Och sen är det såhär att jag har världens chans att gå på ac/dc på söndag och jag funderar starkt på att ta denna chans, för som jag har tjatat om detta sen biljetterna släpptes och kommer ja inte gå på söndag kommer ja ångra de så mycket men så är det ju denna ölandsresa som blockerar allt så vad gör man, jo envis som jag är ska jag lätt försöka klämma in detta och hoppas på de bästa ;D haha det kommer iaf en rapport om detta också.

Nu ska jag fortsätta prata med Jossan sen blir de nog sängen och en fortsättning på packandet imorn för jag är riktigt trött. Jo för det har jag glömt nämna, jag har ju jobbat dessa två dagar, riktigt duktigt va ;D
Godnatt :*

/linnsanyouknow
I dont care, if  I never see you again, I'll be alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0