24 juni - It's hot out here ;D

Ja jag har ju sagt att ja ska uppdatera efter midsommar och ac/dc och allt men nu är det så att mitt internet har verkligen strejkat där hemma så nu sitter jag på pappas jobb och har tänkt göra en snabb uppdatering och därför hinner jag inte säga mer än att Ölandsresan va de roligaste jag gjort på länge, riktigt sjukt ;D Jösses vilka minnen (eller inte), haha nej helt svart är de inte faktist. Bilder  kommer iaf snart att ligga på både facebook och bdb så kolla in det sen.

Nu ska jag åka hemåt iaf, har bränt mej idag (Y) otroligt skönt. Sen ska jag och sofie åka och bada sen ;D Det ska bli skönt på riktigt! haha

Puss på't ja!

/linnsanyouknow 
I've been there and back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0