30 juni - One way or another.

Yes är i full gång med jobbandet hos Anki. Så sjukt mycket det är att göra nu, hinner ju inte ens säga godnatt förrän jag ska upp igen. Men men, vad gör man inte för att få lite inkomst. (:
Halmstad i helgen var iaf helt kanon, riktigt kul som vi verkligen snart måste göra om igen. Vad en del människor håller på med vet jag dock inte, blir så trött på alla som tror sig vara så mycket bättre än alla andra. Just nu orkar jag inte bry mej längre, släng hit era hot och hån bara för superLinnsan har annat att göra och jag lägger inte ner tid på dem som snackar massa skit och som beter sig jävligt dåligt rent ut sagt. Det finns bättre människor än så som jag värdesätter otroligt högt.

Nu ska jag iaf gå och lägga mej, är en dag imorn med tyvärr, en hel vecka till och med! Jösses, hemma igen på lördag iaf för då har jag jobbat fädigt.

PUSS!

/linnsanyouknow
I know this hurts, it was meant to.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Superjossan kan hjälpa till på ett hörn om det skulle behövas! <3

2009-07-01 @ 23:11:38
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0