18 mars - Stora rumpor och mindre fötter?!

Ja det tyckte iaf ericas lillebror igår när jag va där, "ni kvinnor har större rumpa än fötter", nähe? De va oväntat. Människorna i laketofta kläcker ur sig så konstiga saker ibland. Jo jag och erica ska dessutom starta ett företag som ska heta HH Company! Ni kommer aldrig lista ut va de ska va i den butiken :D Ska bli intressant!
Tog mej till skolan idag iaf, vart ju ändå ganska va ska man kalla de, lugnt? Fick träffa maddää mitt lilla hjärta <3 Saknat så!
Åkte in till mimmi och emma efter jag hade fixat och donat i stallet en stund efter skolan. Satt och pratade i evigheter, mer sånna dagar okej?
Linnsan har dessutom just denna dag bestämt att japp, jag vågar pierca mej i tungan, jösses ja kommer dö!

Nu ska jag skölja ur hårinpackningen i håret sen kolla scrubs, puss på det!

/linnsanyouknow
But you will always be the one.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Huhu yaya, tungan klarar du lätt !

Säg till när du gör det, så hänkar jag & gör om min med ! :D

2009-03-18 @ 23:09:53
URL: http://typmiim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du ta i tungan nu med hårding? =)

2009-03-19 @ 21:25:21
URL: http://fridaaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0