19 mars - gamla favoriter :'D

Okej ska inte kalla de gamla men jo, Kent har varit kvällens räddning (: Åh så längesen ja lyssnade på Kent. Va, helt sjukt! Hur kan ja bara sluta göra de? Men efter alla dagens jobbiga incidenter känns de ganska bra nu tror ja.
Och jag har betett mej otroligt dumt den senaste veckan/ veckorna och jag är hemskt ledsen för detta. Jag hatar verkligen så som det har blivit och jag ska ta mej själv i kragen och rycka upp mej, vare sig jag kommer lyckas eller inte har jag iaf försökt. Det är så jävla kämpigt bara.

Lördag är dagen med stort D! Jag vill, jag vill, jag vill. Låt mej våga, våga, våga! (folket, det är inte tungan jag pratar om)

Frölunda förlorade idag, SUUUUUUCKS!

/linnsanyouknow
Ensamheten har den fördelen att man slutar fly från sig själv.

Kommentarer
Postat av: Josse

Linn, va ska du göra på lördag? :O

2009-03-20 @ 13:17:17
URL: http://josserydh.blogg.se/
Postat av: Niclas

Skönt att frölunda förlorade :)

2009-03-20 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0