20 mars - flicksen + thai <3

Ladies night this fucking night! Ah typ iaf ;D Sitter iaf för tillfället och väntar på de små flicksen, Lollo är rolig hon, säger att hon kommer om en cirkus 30 min, jag har lärt mej va, plussar alltid på minst en timme! Och vad tror ni, jo hon kommer en och en halvtimme senare, är jag inte bäst så säg? Sen åker vi och hämtar thaimat, håller ni inte med om att det är gott så adjöss!
Praktiken gick ju bra idag, folk verkar ha vaknat till liv lite iaf, eller kanske? Men men, man kan inte tvinga folk att handla precis :P
Hahaha måste bara nämna en rolig sak, såhär när man läser runt på alla andras bloggar och sådär så märker ja hur otroligt störd jag blir när jag ser stavfel, jag har en sjukdom, eller flera, vem vet!

Aja nog om mitt tjatande, puss på er.

/linnsanyouknow
Us against the world.

Kommentarer
Postat av: Josse

ey ja känner mig träffad med felstavning där va haha

2009-03-21 @ 06:24:10
URL: http://josserydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0