21 mars - Nypiercad och glad!

Japp så bra är det att jag, lollo och emma drog till Göteborg idag. Kollade våra balklänningar och sådär, dock har inte min kommit i rätt storlek än.. Löser sig alltid på nått sätt. Sen va inte jag att leka med för då började jag bli nervös, mhm tog mod till mej och gick in på panache och piercade mej, kändes en del vill jag lova! Men wtf, lite smärta har ingen dött av, inte ens jag!
Sov så jävla skönt nyss och det behövdes för att få tillbaka krafterna, fot for fight igen!

Nu sitter jag och väntar på att erica ska komma så ska vi ut på vift sen (:
Tror på Frölunda ikväll btw (Y)

/linnsanyouknow


You hurt me in a way that I've never known

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0