22 mars - Bakis eller vad wtf?

Neej de tror ja ju inte, 5 vita helger, heja mej! Men min filosofiska hjärna säger att de har varit för mycket vita helger, därför har min kropp denna dag sagt ifrån med att jag har haft bakissymptom heeela dagen! Jag förstår då ingenting... Får väl göra något åt den saken snart ;D Och jag lovar, det ska jag. Haha
Vad vi hittade på igår kväll orkar ja knappt dra just nu, tillbringades iaf i Smålandsstenar, Burseryd blev de också en runda, mycket intressant sådan vill jag lova.
Kanonkul!
Körde erica till Gislaved innan och va där och tittade på när de hade träningsmatch, det är inte att leka med när dessa flickor spelar fotboll och blir förbannade xD haha

Nej nu ska jag ta en ipren, skriva färdigt min bokrecension och sen kolla på beck med sara, (woho två lektioner imorn)!
BTW, måste bara berömma Rydhan för hon har blivit en baddare på det här med att uppdatera sin blogg! (Y)

/linnsanyouknow
Make love not war!

Kommentarer
Postat av: Josse

bara för att ja e sjuk och inte kan träna. måste ju göra nått :P hehe

2009-03-23 @ 21:00:10
URL: http://josserydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0