23 mars - Bästa frölunda gör mej glad sometimes!

Ao man, hv fick spööö även denna dag, är så glad nu. Fast jag tänker inte hoppas för mycket, men dessa stunderna är ju bara wuuunderbar!
Så otroligt skönt att sluta halv elva idag med. STUDENTMÖSSAN KOM IDAG, jag mår dåligt när jag tänker på vad jag ska göra i höst för jag har då ingen aning, vill så otroligt mycket men inte just nu känner ja. Hade ute scotland idag för första gången på ehm typ 3 månader, hej va mycket dåligt samvete jag har för det. Ja en ponny med mer överskottsenergi får man leta efter! Men ska bli kul att sätta igång honom igen. Har saknat ridningen en del.
Och en sak till som jag mår dåligt av är att jag verkligen fuckar upp saker och ting så otroligt hårt! Goosh låt mej dra tillbaka tiden sisådär 3-4 månader? Fixa till allt vore skönt!

Förlåt men du är en otroligt saknad person...!

Metallica - The memory remains <3



Hälsade på babe idag, så mysigt att träffa henne igen, puss på det och där sätter vi punkt denna dag, godnatt!

/linnsanyouknow


One girl's story becomes ten different before it appears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0