25 mars - Plingplong taxin till plåsterhuset?

Vart med Sarah nu typ två dagar i sträck, ja då får man höra både det ena och det andra. Familjen babodji (stavningen är otroligt fel, haha) skulle börja gå på ettan nu tror ja minsann, jag och sarah ska sitta bänkade efter den kommentaren de sa igår "ska ni åka plingplong taxin till plåsterhuset eller?" Bäst! Och igår kväll hyrde vi ett par filmer bl. a Patrik 1,5 och skummare film går nog inte att hitta xD Dessutom toppade vi kvällen med Ben & Jerrys, jag tror starkt att det är den godaste glassen ever ;D MMM!
Efter mycket om och men så åkte vi till Värnamo idag, eller ja vi plockade upp den lilla frida först ;D Hon är alltid lika rolig hon, sätter alltid kommentarerna där dom ska vara! Laalala! Tyvärr så hittade ja inte vad jag ville ha och behövde. Hittade annat skräp istället, goosh jag måste börja tänka på min ekonomi!


GRATTIS SNUFFLE HUFFLE SOFIE TILL KÖRKORTET!

OCH är inte så glad på förlunda just nu, de spelade sjukt dåligt, helt otroligt! Horhockey, skitspel! Så där, aggressionerna ute för denna dag, yeeeay!

Ska sätta mej och titta på lite scrubs nu för att komma tillbaka till, ehm mitt lugn! Sen blir de sängen, puss på den!

/linnsanyouknow


Even the best fall down sometimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0