28 mars - My oh my!

Säger då de, dessa fjortisar tar kål på mej, snälla utrota dem. Låt mej iaf slippa se dem, höra deras jävla historier om när de va så jävla fulla hit och dit, blåsta jävlar, sitta där med sina fula leenden och fnittra sönder sig. Hej kolla på mej, jag är fjortis, as billig skit dessutom och tar vad jag får! Goosh, förlåt de va inte snällt av mej men wtf? Orkar inte mer!

Ååh varför kan jag inte sluta bry mej? Jo förresten så har jag ju svaret på det egentligen, du har faktist fått mej att inse saker. Linnsan säger; aldrig mer för det gör så jävla ont, Faan!

Btw så tror jag att kvällen igår gjorde mej gott, tack till de små som gjorde min kväll ;D
Hur denna kvällen slutar märker vi, komsi komsi till mej folket!

(sentimentala dagar lyssnar man på gammal shit, åh jag älskar)
Placebo - Song to say goodbye
You were always one of those
blessed with lucky 7's,
and a voice that made me cry

Ses ikväll folket!

/linnsanyouknow
You are one of God's mistakes

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror allt Linn att du innerst inne gilla fjortisar

2009-03-30 @ 09:12:41
URL: http://elbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0