29 mars - Godnatt tröttsamma helg..

Ja denna helgen har inte vart att leka med, känner mej helt slut, har verkligen sovit alldeles för lite, så har väl vart lite halvt grinig idag (A) Men det tycker jag att jag får för så grisigt som det va i morse när ja skulle börja städa är det inte så konstigt, så känner mej väldigt nöjd nu ;D Och när man blir övertrött så får man också överskottsenergi så det heter duga! Så jag har kläckt ur mej både det ena och det andra! Haha vågar inte ens nämna det!
Så idag har jag faktist tagit det allmänt lugnt, läst ur häftet som är till det nationella på onsdag, borde ha gjort mycket mer men åkte istället till sarah och hälsade på henne och frida och kollade på film och hade mysigt med det välbekanta pratet. Flickor, jag saknar de gamla tiderna :(
Här hemma har det inte heller vart lite grinigt, nej jättemycket faktist, speciellt från en av dem, det verkar tydligen vara väldigt svårt att förstå för denna människa... Men jag står ut, håller mej borta så mycket det går, brukar funka bra :)

Frida och erica är tv kändisar ;D Det tycker vi om!

Sen är det så att Jossan är bäst, det finns så mycket oklara saker som hon verkligen sätter fingret på att aha, så va de ja. Är så glad att jag har en Jossan! Och det är verkligen exakt som du säger min vän, vi är emot världen, den är inte emot oss! <3
Nu har jag tänkt sätta mej en stund framför tvn med mina tankar, får se om jag somnar eller inte (: night!

/linnsanyouknow
There's nothing else to find

Kommentarer
Postat av: Tim

Linnsan! :D

Nu får vi bannemig ses!

2009-03-30 @ 15:40:26
URL: http://dukanomduvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0