30 mars - HUBBA HUBBA ZOOT ZOOT

Igår trodde jag att jag aldrig vart så trött i hela mitt liv men fel hade jag för redan dagen efter, idag rättare sagt har ja gått runt och vart helt väck hela dagen. Heello zombie! Nått skumt är det.
Eftersom jag slutade tolv idag och inte hade bil så fick jag vara så snäll att vänta på bussen denna dag men även trötta dagar kommer ja på smarta saker som att ta mej hem till Lollsan och sitta hemma hos henne och prata lite strunt. Lika mysigt varje gång (: Jag och lollsan tror på ödet. Iaf efter alla läskiga saker som hänt den senaste veckan. Jag ska klara detta och jag vill klara detta. Lollsan tror på mej, och jag har nästan börjat tro på mej själv! De som känner mej vet hur envis jag är och hur envis jag kan vara, och nu kommer det va en linnsan som är så otroligt envis! (y)

Jag har faktist tagit mej tid att åka och sola idag tillsammans med sarah. Heja va ja ska göra det oftare!
Nu är det iaf sängen som gäller :*

/linnsanyouknow
Good girls are just better at lying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0