31 mars - hej galna dag!

Försov mej så otroligt hårt i morse men va skönt de va :D Haha idag har det vart totalt upp och ner i mitt huvud. Har vart helt galen, men hallå ja lite ska väl resten stå ut med?
Det är så kallad ekologisk vecka i skolan och det stör mej, vet ni varför? Jo det finns ingen ketchup som jag kan ha till min pasta! Och de har tagit bort typ alla grönsaker, bara några ruttna morötter som ligger framme och ser roliga ut! Vad är egentligen grejen med ekologisk vecka?

Du är otroligt saknad ditt miffo >.<

Nu ska jag packa mina saker och åka till Jossan så fort jag bara kan, här hemma kan man ju inte vara dessa dagar!

/linnsanyouknow
Jag letar efter en säker plats i en osäker värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0