Fredag 13 mars - härligt datum att starta en blogg på.

Jo nu är det ju så att bloggen har nu börjat användas vilket en del har väntat på kanske. Har ju inte vart så snabb med att fixa till den direkt :P
Kvällen har spenderats med Jossan som har hjälpt mej att ställa allt till rätta.
Jösses va de finns mycket att prata om när man inte träffats på två och en halv vecka.
Så eftersom denna lilla flicka betyder så mycket för mej måste ja skriva några rader om henne.

Jossan är den mest kloka och smarta människa jag vet, händer det saker säger hon så mycket bra som man inte förstår för stunden men efteråt när man kommer på hur klokt det är och hur mycket det hjälper så ah det går inte beskriva va! Alla behöver en Jossan i sina liv! För allt blir så mycket enklare när någon förstår en! <3


Har dessutom vart ledig idag och tog mej tid att åka till Marita så hon fick fixa till mitt hår, underbart!

Och nu springer tiden iväg och jag är trött, so long!

/linnsanyouknow

I need something that makes it all worth it.

Kommentarer
Postat av: jossan

alla behöver en linn i sitt liv, det blir mycket roligare så! Vem skulle man annars spendera antalet timmar med att försöka lära matte och äta en hel hallonsorbet med, eller halfbaked med?

tack för alla minnen jag fått hittills, många fler hoppas jag att det ska bli!

<3

2009-03-14 @ 00:44:41
URL: http://alicejosefine.blogg.se/
Postat av: Tim

Du har inte träffat mig. :D

2009-03-14 @ 00:59:05
URL: http://dukanomduvill.blogg.se/
Postat av: johanna

atta starta en blogg fredagen den trettonde kan bara sluta illa? haha

2009-03-19 @ 00:08:14
URL: http://skooghan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0