Lördag - 14 mars

Sitter hos fridaA nu och tittar på när hon inreder sitt så kallade dressingroom, nej jag är inte alls avundsjuk ;o Snäll som jag är har ja faktist hjälpt till! Vi två nötter åkte iaf till lager 157 på morgonen. Säga vad man vill om det stället men vad mycket skit det finns. Hittade lite underkläder iaf (:

Ikväll är de tydligen fest igen ja, och jag har lovat att köra, tror det är lika bra när det är som det är. Men jag tycker det är trevligt att köra folk som är trevliga ;D Så för mej spelar det ingen roll.

Och alla dessa tankar som gör mej otroligt trött, det som gör mej tröttare är när alla frågar saker hit och dit, visst jättesnällt att folk bryr sig men det börjar bli för mycket nu bara.

Nu ska ja försöka få superfart på den lilla kvinnan så vi kommer hem nån gång (:

/linnsanyouknow


I close my eyes and the flashback starts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0