Måndag - 16 mars.

Säga vad man vill men våra naturkunskapslektioner slår nog de flesta. De kan spåra ur totalt, vilket de gör nästan varje gång. (jag ska lätt prova den nya frukten "miracle fruit"), sägs att allt blir sött efter man käkat den, måste testa om det verkligen är "allt", lalala! 
Men såhär efter en helg är de otroligt mycket tankar, gjorde väl saker som ja inte borde gjort när ja kom hem idag men vafan ska ja göra då. De måste ut och Sara va här för att prata vett med mej, gick väl bra kanske, fick sagt det mesta som har vart inom mej så länge, och sen bara kom allting. Jösses värsta magic moment va!

Och nu har jag suttit och uppdaterat folket, gjort klar min PP- presentation till biologin imorn så då är det väl dags för sängen nu dårå! (:

/linnsanyouknow


The more I have to change I just stay the same


Kommentarer
Postat av: Tim

du är la söt =) nanana!

2009-03-16 @ 22:49:47
URL: http://dukanomduvill.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-17 @ 09:36:37
Postat av: josefine

säg till om det är något. <3



(och det var jag som skickade det helt tomma innan, knapparna vill inte som jag alltid.. )

2009-03-17 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0