Söndag - 15 mars, de odödligas dag.

Efter en heldag med erica känner man sig ganska odödlig, yes! Allt har varit odödligt idag, de tycker vi om! Har varit så skönt att bara ta de lugnt idag, känner mej väldigt utvilad efter all sömn jag fick i natt (: Det är inte att leka med vill jag lova.
Idag har jag hållt i en jätteliten hamster! Hmm..

Gårdagskvällen va inte direkt heller att leka med, galet! Min bil har dessutom blivit nya festarbilen! Ja det blir vad man gör det till flicksen. Tyvärr floppade de ju ganska rejällt när vi väl kom fram dit vi skulle men ändå, man får gilla läget? Japp Linnsan kan!

Och flashbacks är hemska, saknad är hemskt, men tyvärr är det så det är, saknad så in i helvete, Förlåt!

Ska nu slänga mej in i mitt biologiarbete igen, suuucks men nu ska jag gå in för skolan, typ för en vecka?

/linnsanyouknow

Dont you know that love can kill anyone..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erica makes you go undead ;D

mahahahh , jag äger på engelska !

2009-03-16 @ 21:49:19
URL: http://ericaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0