11 maj - vart tog fartkameran vägen?

Asså jag har funderat på detta med den försvunna fartkameran. Det är ju lite komiskt att någon bara har tagit den liksom! Haha tänk om man bara skulle se den uppsatt någon annanstans och bara tjooho där va den. Det skulle ju vara så sjukt kul. Man kanske skulle testa de någon gång, bara så där helt galet, jösses!

Aja men nog om de, idag har det varit projektredovisning, det mest meningslösa jag har gjort denna terminen i skolan xD Otroligt tråkigt!
Stendäckade när jag kom hem, tröttare än vanligt idag! Men skönt vart de, sen har jag stått och strukit mina kläder typ halva kvällen, otrlogt duktig jag är ibland, har mina ljusa stunder! Weeei!

Sitter och pratar med Frida nu och ska faktist gå och sova sen när jag har snackat färdigt med den lilla kvinnan, jag behöver min skönhetssömn!
GODNATT!

/linnsanyouknow
Sooner or later it's over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0