14 maj - If you seek me ;D

Haha denna veckan har varit helt katastrofal! Jag ska nog lägga mej i min säng och sova resten av veckan för det är bara oturs saker som händer. Sinnessjukt, I förrgår försov jag mej och missade bussen, skitbra liksom, igår tappade jag mina nycklar och dessutom ringde de och sa att min balklänning inte blir klar i tid så nu får jag snällt leta efter en ny. Vad händer härnäst tro? Dessutom tror folk att jag är galen men jag har faktist vart riktigt sjukt trött de senaste dagarna och när jag är det går det lite över styr så jag blir ganska flummig, fel av mej ;D haha men en del kan ha kul åt det med, det hjälpte nog iaf mej och erica att plugga igår. ELLER rättare sagt jag gjorde ericas engelska uppgift, jaaaa att skriva om aborter är inte min starka sida men jag har lärt mej en massa om foster och slemhinnor och grejor, hmm lite äcklade blev vi faktist ett par gånger xD Men de löste Jag bra tycker ja!

Men just de ska ju kanske nämna att jag hittade mina nycklar idag, vill inte säga vart dom va för då blir jag bara dumförklarad och det är ju kanske lite onödigt ;D

Ska gå och hälsa på min moster, kusin och kusinbarn som är här nu ett tag ;D Lilla Hannah är ju bara så söt, unge alltså!

/linnsanyouknow


Tell me, what do you do when it all falls apart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0